GANT-sjefen: - Vi blir prioritert

GANT-sjefen: - Vi blir prioritert

Lene Buch

12. apr 2023

Den norske GANT-distributøren er strålende fornøyd med bedriftens overgang til ny mobiloperatør.

Sømløs overgang 

- Vi mennesker er jo livredde for forandring, også når det gjelder endringer i mobilabonnement. Denne overgangen gikk veldig fint. Når jeg sier fint er det fordi ingen kommenterte selve overgangen og ingen har kommentert overgangen i ettertid. Husk at de negative alltid kommer om det er noe å sette fingeren på, humrer daglig leder Lasse Transeth i GANT.  
 
I Norge har GANT 13 egeneide butikker, samt leveranser av konfeksjon til utvalgte samarbeidspartnere. I bedriften arbeider det rundt 60 personer.

Super kundeservice og leveranse 

Transeth tilskriver sin egen telekom-rådgiver i Telekom BTV all honnør for både overgangen og tilfredsheten innad i organisasjonen. 
- Vi har en rådgiver som følger oss godt opp med super service. Uten denne rådgiveren hadde vi nok ikke funnet frem til Nortel på egenhånd, medgir Transeth. 

Blir prioritert 

- Vi blir prioritert som kunde. Tidligere har vi benyttet en lavprisoperatør. Denne operatøren var kanskje rimeligere, men vi fikk ikke opplevelsen av å være prioritert. I tillegg fungerer løsningene til Nortel 110 prosent.  
 
Før overgangen gikk GANT gjennom forbruket av data blant de ansatte, og tilpasset tidligere databruk opp mot den nye avtalen med Nortel. På den måten unngår de å betale for datapakker som er unødvendig store.  
- Det var noen medarbeidere som nesten benektet at de brukte så lite data som tidligere bruk synliggjorde, men i ettertid har det vist seg at det var helt riktig å tilpasse datamengden opp mot reelt forbruk. Dersom noen trenger ekstra datapakker kjøper de selv dagspakker, og får dekket kostnaden av bedriften, sier Transeth.  

God dekning er viktig 

GANT bruker også mobilt bedriftsnett fra Nortel, og tilbakemeldingene er at bedriftsnettet er enkelt i bruk. Bedriftsnettet kan sammenlignes med et sentralbord hvor ansatte kan sette over samtaler til andre kolleger, og det er også kundevennlig fordi flere i bedriften kan svare på anrop. 

- Vi sparer nok penger på Nortel, men like viktig er det at dekningen er god og at løsningene fungerer, og det gjør det jo, smiler GANT-sjefen. 

Fremtidens kommunikasjonsløsning?

Les om Bedriftsnett

 

Har du spørsmål om Nortel, våre abonnement og tjenester? Les mer om dekningenabonnementene våre, eller send inn skjemaet